Eymenebru38 Günaydın anneler 40 günlük bebeğim var mamasını degistirdim sma aldım ama bebeğim az kaka yapıyo günde 1 en fazla 2 defa kakanin şeklide değişti kabızlık için önerebileceğiniz birşey var mı
Sevdamavi Eymenebru38 benimki 8 gün yapmadı canım bi bucuk aylık doktor normal dedi sekizinci gün akşamı yaptı
Akinege Eymenebru38 mama degisiklogindendir bizimde öyle olmuştu mamasina azicik zeytinyagi damlat. Ben cok zorda kaldigimda poposuna biraz uyaran yapıyordum. Bide biogaia damla kullandım onun pek etkisi olduğuna inanmadim ama zamanla mamaya alışınca geçti