Kızlar eşim el parmağını yere çarpıp burktu üç gündür şiş buz koyduk geçmedi internetten bı kaç biseye bakıp uyguladık yine aynı. aşırı bı ağrı yok ama dokununca agriyormuş. Bı öneriniz var mı . Yarın doktora gidecek geçmezse şuan yasaktan dolayı gidemiyor