Kızlar merhaba bebeğim 9 aylık yaklaşık 10 gündür mamayı yarım yamalak içiyor 150 cc bile bitmiyor artık 50- 60 cc 4-5 saatte bi içiyor çok endişeleniyorum geçici midir yoksa mamayı mı bırakmak istiyo 😞 doğumundan beri aynı biberonu kullanıyoruz acaba büyük uçlu bi biberon mu kullanmam gerekiyor her yolu deniyoruz ama içmiyor.anne sütü hiç almadığı için içmediğinde çok üzülüyorum