4bilge12 tosbilitostos bizim de böyle oldu, tüm gün uyudu nerdeyse. Sakinlik çöktü çocuğuma 😄 ateş olmadı ama evde calpol bulunduruyoruz ne olur ne olmaz diye. Doktor da aşıyı vuran hemsire de artık genelde ateş yapmaz zaten bu aşılar demişti. Sadece 3 tane olduğu için aşı olurken çocuğum çok ağladı. Kolunu kullanmada da bi sıkıntı olmadı.
Simdi 3,5 ayligiz verem yeri şişti ve irin vardı içinde. Kabuk oldu, düşmesini bekliyoruz. 8 Ay içinde bi ara böyle olacak demişti aşıyı vuran hemsire. Siz de karşılaşırsanız telaş yapmayın diye önden soyliyim dedim😊😊