Artık bebek sahibiyim ve saatlerde saçıma bakım ıvır zıvır uğraşamıyorum duş bile acele ile alır oldum.. şunu sormak istiyorum saçlarım düz ama üzerinden düzleştirici ile geçmem gerekiyor çok ince telli kurutması zor ve tüleriyor kabarıyır çok rahatsz oluyorum evde her zamanda düzleştiremiyorum artık ama ne yapacağımı bilmiyorum yardım lütfen .. urban care ürünleri iyiymiş sanırım ama hangisini kullanıcam onuda bilmiyorum