Nefeshiramm Uyuyamıyorum saatlerdir napacağımı şaşırdım normalde limon ve kolonya ile ovalamak rahatlatıyor Du ama evde ne kolonya var nede limon yanıyorlarrrrve dayanamıyorum artık uyuyamıyorum bile 😥 su vuruyorum olmuyor napacağımı ben 37 haftalık hamileyim
Ayseannesi Nefeshiramm hamileyken ne cektim ondan duşlara girmek buzlu pet şişe ayağımda uyumak. Buzlu su dolu legende tutmak. Ayağımı çıkardıgım an etkisi geçiyordu hiçbir şekilde rahatlayamamıştım malesef
Mom076 Nefeshiramm canım yapacak bısey yok hamılelıkte oluyor bende de oldu soguk suya koyuyordum sende oyle yap ınsallah bır avazda kurtulursun bebegını sagsaglım kucagına alırsın
Hivrozam Nefeshiramm allah yardimciniz olsun ben de 38+3gunlugum carsmaba sezeryan olcam halilari kaldirdim yere çıplak basıyorum kolonya olsaydi keske cok ferahlatiyor istersen dis macunuda surebilirsin
Nefeshiramm Ayseannesi biri ovalagınca geçiyor aslında ama annemlerdeyim kadıncağız uyuyor yazık uyandırsam ama sancı gibi giriyor ayaklarıma nasıl Bi yanma var anlatamam