Tugceonrdml_ aahhh veren 3aylik olduk yavaş yavaş geçti ama öyle zor öyle kötü insanı yipratiyo ki seni çok iyi anliyoruum şanslısın havalar düzeliyor gece kaç olursa olsun hemen alıp kapının onu de olsa dışarı çıkabilirsin bizim dışarı çıktığında hemen susuyordu eve girince devam ediyordu 🤣 süpürge sesi fön makinesi vsvsvs bunlar işe yaradı ama 15 saniye falan başka da birşey yok gaz damlası falan belki bebeğimi rahatlattı ama hiç birşey koligin önüne geçmedk sadece sakin ol o da stresi almasın gecicek hep bunu düşün 😍