Betyyyy Bir sorun falan mı var acaba post okurken post açarken bile reklam çıkıyor bir sorun olmalı bu kadar reklam normal olamaz bence arka arkaya 8 reklam nedir ?
Betyyyy Merveekose valla bende karşılaşmıyodum dün bi girdim reklamdan dolaşamadım kapata tıklıyorum yeniden başlıyor derken artık saymaya başladım arka arkaya 8 tane reklam izledim
Munisee Betyyyy iyiki acmissin post bi bna oluyor saniyordum . Bir anda ust uste 4 reklam acildi carpiya basiyorum tekrar tekrar noluyor dedm kisir donguye girdi resmen 2 gundr boyle 1 reklama okeyiz de bunda bir hata var