kullanici_adi_yok ay bayılıyorum seralara, şuan çok gitmek istiyorum Mersine her yerde karşıma cıkıyo😀 eşime tutturduö bu ara batı tayinine mersin yazalım orada yasamak istiyorum diyorum, o da tutan yoks eni gir yasa şimdiden diyor😂😂 ben tropikal iklimi çok severim Sanki orada iklim tropikal 😀😀 Mersin başka bir güzel