Onun sebebi şu canım , bebeğini daha çok sağ göğsünden emziriyorsun demekki o yüzden o göğsünde daha gazla süt oluyo, yani ne kadar çok emerse o kadar fazla süt ihtiyacı olduğu sinyali gider beyne ve emdikçe süt üretilir, aynı şekilde benimde öyle geceleri kızımı yanıma alırım mesela hep sağdan emer sağıma yatırıyorum çünkü o yüzden benimde sağ tarafım daha büyük oluyo ama artık dengelemek için soldan da emziriom eşit derecede dengeyi sağlamak için işe yarıyor 👍🏻