Emirinannesimrvdll bende aynı kırkım çıkınca regl olmuştum ve aşırı azalmıştı hatta mama başlamıştım birde stresli zamanlar geçiriyordum. Galactago damla aşırı işe yaradı bende❤️ Tabi bol sıvı tüketimi ve sağlıklı beslenmekte şart. Eskisi gibi göğüslerimden süt fışkırıyo çok şükür🙏🏻🙏🏻 İnşallah sizinde artar bir an önce sütünüz. Birde çok kafaya takmayın geldi mi az mı diye biraz akışına bırakın. Biz mamayı bıraktık tekrar sadece emzirmeyle ilerliyoruz❤️🌸