Merhabalar, 43 günlük bebeğim var emiyor aslında bence sorun yok emmesinde ama 25 gün içinde 3 kez süt birikmesi yaşadım ikisinde antibiyotik kullandım çok korkunç bi durummuş.
evde hastane tipi pompa kullanıyorum ama ben mi kullanmayı beceremiyorum yoksa bende mi etkili olmadı bilmiyorum ama 2 ay sonra da işe başlayacağım üst üste hasta olunca da çok korkuyorum yine tekrarlamasından derdime çare olsun diye artık hem bütçeme uygun hemde farklı pompa baktım ebebek sitesinde baby Plus elektrikli pompadan çoğunluk çok memnun yorumlar yapmış ama kullanan varsa danışmak istiyorum memnun musunuz etkisini gördünüz mü evdeki pompadan bebeğim daha iyi açıyor çünkü hiç bir işe yaramıyor resmen ama bazen pompaya da ihtiyaç duyuyorum ne yağacağım bilmiyorum 😞