kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegim cogunlukla uyurken ama uyanikkende elleri hep soguk gogsu sirti sicak ama elleri soguk usuyo mudur acaba
ArasSeda kaymakliekmekkadayifi bebeklerin kılcal damarlar çok ince olduğu için soğuk olması normal miş
eymenugur_721 kaymakliekmekkadayifi Kaç aylık bebeğiniz hatırladığım kadar bebeklerde yeteri kadar kan pompalanmadigi için el ayakta soğukluk olabiliyor gayet normal kabul ediliyor ensesinden vücut sıcaklığına kababilirsiniz
theAna kaymakliekmekkadayifi göğsü ensesi sıcaksa sorun yoktur. Genelde eller ve ayaklar soğuk oluyor kan dolaşımının uç noktası çünkü