OzlemDoganay
Yaptığım bebe bisküvisi ilk kıyır kıyir sonraki günler yumuşuyor ve suda da yumuşuyor. Cam kavanozda sakliyorum. Şekeri yok elde yiyip begenirmi bebeginiz bilemem.Cici bebe gibi degil.
Tarifi:
2 yemek kaşığı oda ısısında yumuşamış tereyağ
2 yemek kaşığı irmik( bebe irmigi yoksa irmigi biraz blendirla inceltin)
2 yemek kaşığı yoğurt
100 gr/ yarım su bardağı pirinç unu
200 gr/ 1 bardak tam tahıllı un
1 çay kaşığı kabartma tozu
Yoğurun..15 dakikada pişiyor. Altini yakmayin😉