Kizlar bugun 9. Gun olucak bebegim 2 gunde bir kaka yapiyor. 9 gun oncesine kadar dogdugunfa
beri her bezi kakali olurdu ve baya yapardi. Sonrasinda 2 gunde bir tek seferde 2 belkide 3 bez dolduracak kadar kadar kaka yapmaya basladi. Bu kabizlik sayilir mi ? Yaomaya calisiyor ama beceremiyor gibi altta gaz cikarirken agliyor aciyor mu acaba. Bu arada 1 ay 22 gunluk bebegim