BirAnneBirBebekkkKk daha yeni bir posta yazmıştım buraya da direk kopyala yapışyır yapıcam valla 😅😅 İlk hafta 3 kilo verdim,2.hafta 2.2 kg, 1.5 ayda toplamda 11 kg geride bıraktım.Emziren anne diyeti yaptırdı ve hiçbir şekilde sütümde azalma olmadı.Spor yapmadım sadece diyetle.Şimdi spora başlıyorum 21 günlük squat ve karın egzersizi. 88.7 ile başladığım diyetimde 77.6 yı gördüm.Çok memnunum.Diyetisyenimin aylık ücreti 120 tl ve sonuna kadar hak ediyor