Kayinvalidem hastaymış eşimi aradi hastaneye gotur diye her hastalandiginda ayni şeyi yapiyolar kaynatam kaynim goturmemis üşütmüssündur demis kaynatam hemen esimi ariyo hastaneye gidelim diye korono testi vermisler pozitif cikti simdide eşimle kavga ediyorum kardeşin göturseydi baban goturseydi diye ozamanda demistim kesin korono olmustur sen yaklasma goturme diye 6 bucuk aylik oglum var 5 yasinda oglum ya simdi bizede gecerse çok düsüncesiz insanlar insan bisey varsa torunlarima gecer yaklasma gelme diyecegine daha çok çagiriyo düşünce 0 ewdeki oglu 20 yasinda kocasi var onlara laf geciremiyo hemen bize bisey olsa onlardaj kiymetlisi yok ama benim küçuk oglum hastanede yatti cikti zaten bide bunlarla ugrasiyorum🙄🙄