Egesilaali her bebeğin aynı olmaz ki, benim kızım da saçsız doğdu 1,5 yaşındaydı hala toplanacak kadar saçı yoktu şimdi 27 aylık ancak topluyoruz arkadan önden hala kısa. Kızımla akran arkadaşlarının saçlarını anneleri örüyor bile o kadar gürler 😊 yapısal birsey bu saç mevzu. Dert etmeyin elbet uzayacak