Merhaba, benim oğlumda 25 aylık olacak yakında. Genelde yapboz yapıyoruz, kitaplarına bakıyoruz, oyuncakları ile oynuyoruz balık tutma, meyve sebze kesme, legolar yapıyoruz, hamur yapıyoruz, balon patlatma oynuyoruz, ev işlerini beraber yapıyoruz, muhakkak mutfakta zaman geçiriyoruz çok seviyor bir günde bunları çoğu zaman yapıyoruz. Sürekli birşeyler bulup yapmak gerçekten zor sıkılıyorlar evde hava güzelse muhakkak dışarı çıkarıyorum hava almadı için 1 saat falan.