8.5 aylık kızım var iki gündür aşırı derecede cok huysuz sürekli ağlıyor ve yoğun derece de salyası daha da arttı biberonla beslenmiyor itiyor ağzından kaşıkla da beslenmiyor onu da itiyor açmıyor ağzını parmağımıza falan saldırıyor ve baya da bastırıyor damaklarını dişi çıktı çıkacak mı acaba henüz hiç gelen giden yok ama bilemedim ne yapsam rahatlar diş jeli sürdüm pek fayda etmedi