Ben doğumumu çekirge dorukta yapmıştım orda berkan bey vardı o da iyiydi ancak benim oğlumda konakları geçmediği için biz hastane ve doktor değiştirdik şimdi hayat hastanesinde dr uğur çelik var çok memnunum yada ilk anneliğim olduğu için bana çok iyi geliyor 😂❤️