Ozge68 Baybay adlı damla var arkadaşlar bitkisel doktor dedi bize uyku yapıyor onu deneyin derim çok zor gerçekten benim bebeğim de 2 aylik keşke daha önce alsaydık bu damlayı iyi geldi
1prens1prensess Tosbik1406 ağlamaya başladığı saatler dışında hiç sesi çıkmıyordu çok sakindi ama şu 2 gündür falan gündüzde coşuyor bende çingene salıncağı kurdum dünden beri deliksiz uyuyor resmen😂şükür