Sibelcet Ayy kızlarr hayirli sahurlar hepinize ben bogazimi tutup diyete giremiyorum girince kolay kolay bozmuyorum ama baslayamiyorum bir turlu napabiliriimm fikir verin birazciikk🐼
Sibelcet durucinar aynii ben 1 ay diyeet yaptim ve 100 gram almistim sonra bi bozdum bozus o bozuss dahada toparlayamiyorum hele ramazanda daha zor oluyor
ArasSeda durucinar haha bende de hiç tık yok eşim 3 kilo vermiş ben senden az yiyorum nasıl oluyor ya diye isyanlara girdim 😅
durucinar Sibelcet iyi hadi 100grm almışsın ben 2kiloya yakın aldım nerelerden atayım kendimi bilemedim 🤪🤪 artık bohazimda durmuyo hiç bunu yazarken bile börek yiyorum 😂😂
durucinar ArasSeda ya nasıl veriyorlar anladım benim 10kilo fazlam var inanın yediğimi takmam lazım 2cocukla merdivenleri günde 60kere in çık yapmama rağmen ben anlamıyorum hoş şuan saldım tabii doğum yapınca ne güzel kilo vermiştim ben 😭
Sibelcet durucinar aynennn bende dogum yapinca cok guzel vermistimm emziriyorum diye ye sutun olsun mantigiylaaa 10 kiloda ben aldim hayirli olsun suandada veremiyorum 😂
ArasSeda durucinar ay bende doğumdan sonra vermiştim süt olsun diye içtiğim çaylar bana yaradı sütüme değil 🤦🏼♀️ Ahh ah benim de hemen hemen 10 kilo vermem lazım
durucinar ArasSeda 🤪🤪 normal kilom 75di hep kizimada o kiloyla hamile kaldim oğlumdada soğuklardan snra hep 75oldum 4senedir ama aşırı rahatsız olmaya başladım artık ne giysem yakışmıyor 😔
ArasSeda durucinar bende hiç kilolu bi insan olmadım süt olsun diye yemekten 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ama gidecek inanıyorum