Kalbim11 Birhayal kardesimin bebegi olcak zıbınları unicex olan hepsını ona verdim kalanı da güzelce yıladım ütüledim kaldırıdm ikinci cocuk da lazım olur ihtiyac sahibi biri bulursam da veririm
Arasannesi Birhayal fazla giymediği hatta hiç giyemedıgı seyler var onları kaldırdım.tekrar cocugumuz olursa dıye saklıyorum.bir kısmını da ihtiyaç sahibi birilerine verdım
salgarsaniye Birhayal ben kızımın bütün kıyafetlerini başkalarından alıp giydirdim temiz baktigim icin kuculenleride başkalarına veriyorum
durucinar İhtiyacı olan birine veriyorum çevremde ya da belediyenin sosyal yardimlasmasina bırakıyoruz eğer gidemezsemde Kızılay’ın bağış kutularına koyuyorum . Hatıra kalacaklar hariç
durucinar Ha arkadaşın dediği gibi 2.yi düşünüyorsanız unisex kıyafetleri ayırın oğluma hastane çıkışı dışında hicbirsey almadım çoğu kızımın kıyafetleri 🤭
Bebegimm1 Birhayal sakliyorum ilerde 2.cocuguma kulanirim kiyafetler şu zamanda pahallı ilerde kim bilir ne kadar pahalli olur diyorum kenara kaldirdim ablamin da ikinci cocugu olursa ona veririm yada gercekten ihtiyaci olan birini gorursem onada vermeyi isterim tabi
Pankek Birhayal Ben birkaç parça özel anısı olanların dışında hepsini direk veriyorum. Online ilan açıyorum. Hiç tutmuyorum elde. Geçenlerde Cizreye yolladım güle güle giysinler