Aylns sen ne olur ne olmaz gidip senetleri yırtmalarını talep et iptal ettirip. Eskiden bu tarz senetleri kötüye kullanan çok taksitçi duydum. Çünkü ödemelerde de fatura kesiyorlar ya onlar sende olmayınca ödemedi görünüyorsun ilk sözleşmeyi yırtmalarını istemende fayda var 🙏🏻