Minikkmucizeem şu an 6 ay 3 günlük bebeğim 2. Ayında süt ve süt ürünleri alerjisini öğrendik bizim alerjimiz bağırsak tepkimeli olduğu için döküntüden çok mukuslu kaka şeklinde ilerliyor du günde 8-10 kez yapıyordu bağırsaklarından sürekli ses geliyordu gazı oluyordu huysuzdu diyete başladım huysuzlukları düzeldi şükür rahatladı 9. Ayında kontrolümüz var ve sanırım diyet açmaya başlayacağız