Merhaba anneler kızım 6 aylık oldu 2 gündür doğdugundan beri ilk defa ateşi 37 37.5 oldu çok huysuz ne görse ağzına atıyor 1 ay önce bi burun akıntısı bogaz ağrısı yaşamıştık yine ondan sandım ama burun akıntısı yok o zmn ateş yaşamamıştık şimdi huysuz uyuyor uyanıyor çok içten ağlıyor süt veriyorum emiyor uyuyor yarım saat 40 dk sonra yine aynı acaba diş mi çıkartıyor yoksa başka birşeyimi var hastaneye gitmelimiyim başına böyle gelen oldumu bilgisi olan yazarsa sevinirim,😟