umutcumunannesi Hanımlar 35 gunluk bir oglum var son 3 4 gune kadar her emzirmeye kadar gogsum dolar sertleşirdi akmaya baslardi oglum tek gogusle doyuyordu diğerini de sagiyordum ķilo alimi cisli bezi de iyiydi içim rahatti ama simdi gogsum sertleşmiyor yumuşak ve sagacak sut kalmıyor diğer gogsude emiyor artık sut yok diye korktum ama gogus ucuna dokununca akıyor cisli bezi 6 7 buluyor kakali 2 tane oluyor normal mi sutun boyle olması böyle bisey yasayan var mi sut azaldığından mi yumuşar
Kalbim11 umutcumunannesi canım belli bi zaman aonra gögüs yumsar terbiye olur derler valla benım de yumsamıştı ama allaha sukur sütüm var hanı bebek aglamıyorsa çişli bez sayısı günde 6 ise doyuyordur o zaman da sütün vardır
Organikumos umutcumunannesi hayır değil kuzum göğüs artık sütün varlığına alışır ve zamanla ilk günler kadar gergin olmaz normal yapısına dönmeye başlar genelde☺️
umutcumunannesi Kalbim11 gogsun terbiye olmasini okumuştum ama emin olamadım teşekkür ederim içimi rahatlattiniz
Kalbim11 umutcumunannesi rica ederim bende ilk cok korkmustum hanı ama doktora da sorudm gögüs terbiye oluyor dedi
Blackcloud Bir zaman sonra göğüs terbiye olur ama süt gelmeye devam eder, göğüs yumuşaması süt olmadığı anlamına gelmez canım.🌸Bu arada sütün gelip gelmediğini bebeğinin emmesinden anlarsın yutkunmasından falan.🌸
Deletedmom84455 Benimde öyle olmuştu 2 defa yaşadım bu durumu ama yinede emzirmeye devam ettim 4. Gün tekrar düzeldi arada öyle oluyormuş mama vermeyin, günlük çişli bez sayısından anlarsınız doyup doymadığını 😊