Furug Yaaa yemin ederim duygulara tercüman,sanki kadın bilmiyor yok işte. Birde taksi aşırı lüks belki o an verecek kuruş parası yok. Bu ambulans denen şey ne olursa olsun gelmeli. Kadın bundan yakınıyor. Ayrıca arkadaşlar ben ank. Yaşıyorum dibimde taksi durağı yasakta 3 araba çalışıyorlar nöbet oluyor.
@Cihangir20 inşallah çocuğunuz şuan daha iyidir 🤲🏻