Betulevran Sezeryandan ne kadar süre sonra hangi marka korseyi kullandınız. Önerebilceginiz bı korse var mı ?
Tumes Betulevran unluler toparlayici tayt kullaniyor korse yerine… Daha sağlıklı trendyoldan bakkk berfu yeni doğum yaptı oda tayt kullandı.. kilo almayan kadınlarla hayranim o ayri bir not olsun
Teemo07 Betulevran penti den korse aldım ama olmadı 🤦🏻♀️ genelde bunu kullanıyor şphusalar demişti satıcı. Yorumları iyiydi.
Tugceonrdml_ Betulevran bende toparlayıcı korse kullanıyorum avrupa netwörkden aldım . Karnımdaki şişlik kalmasın diye . aldığım kiloları fazlası ile doğumdan hemen sonra verdim
nurelem Betulevran canım ben doğum yaptım koca bir göbek kaldı etimde yumuşak oldugu için saklanıyordu resmen agrılarım yüzünden hiç takamadım hiç göbek kalmadı bende ,
selimehmet_ Rahmin küçülüp kendini toparlaması gerekiyormuş. Bu da 40 gün civarıymış. Bunun için 40 gün içinde çok sıkı korseler takmamak gerekiyormuş 😇
selimehmet_ Betulevran Bir doktorun videosundan duymuştum 😇 ama demekki sorun olmuyor pek çok kişi hemen kullanmaya başlıyor
ruzzzzzz Betulevran bence yaramıyo hala göbeğim var korse kilot da giydim gece gündüz sporsuz zor bence ya tabi eskiye nazaran çok iyi
Tugceonrdml_ Betulevran Korse kulanın mutlaka eskiler önceden çarşaf sararmış kalmasın diye ne varsa eskilerde var ☺️
QueenMom__ Betulevran yamuna kullandım 2. Haftadan sonra ama emzirdiğim için çok zor oldu pek takamadım. Bide lohusa terinden dolayı zor oluyordu. Şimdi olsa tayt alırım ama neyseki kalmadı göbek filan 😊
Fahriye_sb QueenMom__ bende aldım emzirdigim için takamadım az taktım çok da rahatsız ediciydi acaba tayt mi kullansak