SareNisa6761 emin ol genetik.görümcemin oğlu da öyle.bildim bileli zayıfdı şuan 12 yaşında 35 kilo.ama çok sağlıklı atik çevik bir çocuk.bak benim de 12 yaşında oğlum var aksine o da 58 kilo ve ben çok üzülüyorum bu duruma inan ki.yıllardır yan yana gelince ben nasıl zayıflayacak,görümcemde nasıl kilo alacak diye istişare edip duruyoruz.birinin ağzına dayıyoruz ,ötekinin önünden alıyoruz.emin ol kilolu olmasındansa zayıf olması bin kat daha iyi