Şırıngayla çıkarabilirsin, benimde yoktu. Hatta emmedi de ilk 20 gün malesef. Zorlaya zorlaya tutturdum memeyi. Şimdi 3.5 aylık çok az uç var yinede ama hemen kavrıyor artık. Doktorumuzda uc olup olmaması önemli değil doğru emzirmek için kahverengi bölgenin çoğunu alması gerektiğini söylemişti. Hemşirelerde direk silikon uç aldırdı onu hiç kullanamadım.