Kızlar merhaba; 10 günlük kızım sürekli uyuyor nadir kendisi uyanıyor ve ben sadece beslemek için 2 saatte bir uyandırıyorum ayrıca belirli aralıklarla alt temizliği için. Emme konusuna gelincede çok nadir memeyi tutuyor karnı açken bile emzirmekte zorlanıyorum sürekli sağarak ve biberon ile veriyorum desem yeridir. Arada birde mama veriyorum. Bunları yaşayan var mı emmesii düzelir mi sağıp vermem zararlı mı?