Ayse588 ben L koltuğumu oradan aldım. Kesinlikle görmeden almayın derim. Kalite kalite değişiyor ürünleri. Aşırı sert koltuklar da vardı, yumuşacık olanlar da. Ben internet sitesinden beğendim. Evime yakın bir showroom’da ürün varmış, oraya gidip beğenip aldım. Teslimde vs hiç sorun yaşamadım. Söyledikleri gün ve saatte gelip kurdular. Tertemiz bırakıp gittiler