Ayse_54 Kızlar kızım 2 aylık geceleri uyandırmasam uyanmıcak. Uyandığındada tam değil gözler kapalı ağzına sütü damlatınca farkına varıyor o zaman deli gibi emmeye çalışıyor ama ben yapmadan kendi kendine aranmıyor sorun olabilirmi
zeynepela2 Ayse_54 bence sorun yok her bebek aynı değildir. Daha küçük 4 aylık olsun kendini bilsin biraz drğişir
melikeeomeer Ayse_54 oğlum 7. Ayına girecek ve gündüzleri hiç mama veya başka bişey vermesem asla huysuzlanmıyor normalde verdiğim de yer pis boğazdır biraz geceleri de çok nadir uyanır ama siz yine de gece vermeye devam edin daha küçükmüş
dewamkee Ayse_54 sorun yok zaten o zamanlar bol bol uyur sonra uyumamaya seni delirtmeye baslicak 😘 ama sen 2 saat en falz 3 saatte bir uyandir emzir. Uyanmazsa ayaklarını gıdıkla burnunu Hafif cek 😍
Mervesrrtrkmn Ayse_54 sarılık testi yapıldımı. 2satte 1 uyandır altını degıs emzır yada mama hangısıyse artık sonra gazını çıkar ve yatır ohh miss 😊
Ayse_54 melikeeomeer valla veriyorumda az çekiyor uyuyor bu akşam sinirlendim valla ilk sütlerimden vardı biberonla verdim
Ayse_54 Mervesrrtrkmn sarılığı yok başta vardı düştü ama açlığını anlamıyor yada doyuyor çok emdiğindee anlayamadım
Mom076 Ayse_54 yok olmaz benım oglanda öyleydi ben vermeseydım hıc ıstemezdı gece hıc kalkmazdı mama ıcın sımdı 9 aylık
Organikumos Ayse_54 genelde 3. Aya yakın açlığını farkeder diyor doktorlar. Kızımda da böyle olmuştu tabi bazı bebekler aşırı iştahlı olabiliyor yada memeye çok düşkün olabiliyorlar o ayrı.
Ayse_54 Organikumos ben ağzına damlatınca deli gibi emiyor ama normalde yok yani öyle durur gece hele uyanmıyor hiç