Okdar kötüyüm ki artık psikolojim mahvoldu
Annem yaklaşık bi yirmi gün önce rahatsızlandı doktora gidip test yapması konusunda binbir ısrar verdik inat etti sonra gitti ama kalktı sağlıkocağına gitti soğukalgınlığı dendi daha sonra bi gün artık düşüp bayıldı nefes alamadı tutmuş bayılmış evde herşey için çok geç kalınmış meğerse cigrre inmiş oksijene bağlı şuanda yaşayanlar nasıl evrelerde ilerliyor merak ediyorum gerçekten kafayı yicem düşünmekten