Happy1003 Yeni dogum yaptim 45 gunluk olacaz bugun doktro bas çevresini ölçtü küçük çıktı böyle olan varmi
Sleepwalker Happy1003 Bıngıldak yumuşaksa sıkıntı yok büyürken hep kontrol et benim gorumcemin kızında bıngıldak erken kapandı her ay hastaneye gidip baktırıyorlar baş çevresi büyümesine
Bayezidin_annesi Happy1003 Bizimde 36 dogdugunda 2bucuk aylik olduk 2 aylik asisinda daha yeni 1 cm buyumustu hicte bi sikintimiz yok