Deniz92 bende ilk hipp combiotıc kullanıyordum kabız oldu oğlum 1ay ne cektık sonra doktor bulduk aptamıl prosyneo 1yazdı çok şükür suan sorunumuz yok 4 aylık oldu hala o mama kullanıyorum 6ay bitene kadar o mamayı kullanıcam 1kutu mama 130tl 3gün gidiyor (aptamil prosyneo1)
1kutu mama 90tl 4-5gün anca gidiyodu(hipp combiotıc) sizin çok çok iyi gidiyormuş valla ama benım bebegım sade mama içiyor.sadece mama mı ıcıyor ? Eğer öyleyse o mama çok çok uzun dayanıyor sıze 3,5-4aylıkkeb mama ölçek 150cc oluyo 5 ölçek 4 saatte 1 içiyorlar çünkü