Ah benim 2,5 aylik kuzum ne yapsin.. 2 haftaya yakindir covid zatürreesi yaşiyorum. İlk hafta emziriyorum diye Parol’dan başka ilaç içmeme izin vermediler. Ağrilarim yüzünden mahvoldum.. Devlet hiçbir şeyimle ilgilenmedi ne aradilar ne sordular.. Öksürük nöbetlerim çok fenalaşinca özele gittik de bir torba dolusu ilaç tedavisine başladilar.. Toparliyorum yavaş yavaş ama sütüm gitti.. Sağiyorum, iki mememden 60 ml ancak çikiyor o da çamaşir suyu gibi.. Yalnizca mama ile beslemek zorunda kaldim. :( Evladim cok mutsuz, ben de keza.. İsmim Yasemin, Allah rizasi icin oruç ağizla benim için de dua eder misiniz?