birboncukannesiiii nurayse1326 nebülizatör. Hemde sessiz olandan. Serumfizyolojiği içine koyu buharını vermek kızımı çok rahatlatıyo. En azından uyuyabiliyo
Celaparslan nurayse1326 40 günlük bebeğim bol odayı havalandırdım serum kullandım her tıkandıgında soğan ve karanfil koydum başucuna 10 günde atlattık ama yine gğnde 1 defa burnunu serum sıkıyorum
Fencimam Daha yeni atlattık bizde canım 1 hafta sürdü. Yatarken baş ucuna soğana karafil batırıp koydum odayı nemli tuttum. Her fırsatta serum fizyolojik ile burnunu nemledirip açmaya çalıştım. Sebze çorbası yaptım soğan sarımsakta katarak. Çok şükür geçti