Balyanak341522 4 buçuk aylık bebeğim bugün ilk defa kollarını bacaklarıyla aynı anda kastı , altını alacağım zamanda bacaklarını yay gibi kasıyor.Kollarını kasarken ıghh diye ses çıkarıyor .Yeni huy mu acaba var mı sizde böyle bir durum?
nevinozcan36 Balyanak341522 benim bebeğim şuan 9 aylık ama o aylardayken kendisini o kadar çok kasardı ki gaz masajı yapamazdık bi problem olarak görmedik aylık muamelelerimizde de bi problem çıkmadı çok şükür. Şuan da yok tabi öyle hareketleri
Balimpamugum Yakında bir de göğüsünü kaldırıp ıhh diye bağıracak😂 Nerden geliyor bu sinir hiç anlamıyorum. Bir karış boyları var bi de asabiler😂