Kızlar selam nabersiniz:)
Bebk olunca işi bıraktım bi de üstüne zekatımı verirken araba aldık ben de üzldm evde kullanamadığım şeyleri satayım hem zekatmı vereyim hem çocuğun bazı ihtiyaçlarını alaym diyorum dolap letgo satamyorm pek ucuz da koysam. Sizler başka hangi uygulamalar kullanıyorsunuz var mı öneriniz neyi nerde kolay satarım.. evde fazlalık da sevmiyorum önerilernzi beklyrom kızlar :)
bu arada tommy baby kanguru satıyorum şu an 70lerde fiyatı ben 40 liraya vericem 2 3 kez kulandım
Lansinoh göğüs pedi 100 lğ paket 90 tane var elimde onu da kutısında onu da 40 liraya vericem sağlam paketinde
Mycey göğüs kalkanı 50 tl almıştım 25tl vericem onu da
Bebekle ilgili başka burun aspiratörü ve örgü yeni doğan yelek var
Düşünenler yazabilşr foto eklemeyi öğrenrsem isteuene ekleyeym