Kızlar bebeğim 32 günlük. Doğumdan sonra direk yoğun bakıma alınmıştı 1 hafta yoğun bakımda yattı. Sütüm de hiç gelmemişti. Humana çay, süt yapıcı damla ve rezene içerek, sağa sağa tek sağımda 120’lere kadar çıkarmıştım sütümü. Bebeğim yoğun bakımdan çıktıktan sonra 3-4 gün çok strese girdim ve sütüm aşırı azaldı bebeğim de 2 günde 150 gram verince mama takviyesine başladım. Bugüne kadar emziriyordum, emzirdikten sonra az bir mama yapıp içtiği kadar içiriyordum. Göğüslerimde doluluk hissi yok zaten yetersiz olduğunu biliyorum ama bugün bi kontrol edeyim dedim. Kızım uyuyor şimdi gece 3.5-4 saatlik bi uykusu oluyor. Hem emsin hem sağdığımı biberonla vereyim dedim. 15-20 dk uğraştım sağa sağa 15 cc süt sağabildim. Çok canım sıkıldı. Bu arada bebeğim geldikten sonra da çaya, damlaya ve rezeneye devam ettim ama arttıramadım sütümü bir daha. Bu aralar mama da versem sürekli memede kızım saat başı emiyor gündüzleri, sık sık emziriyorum da. Sütüm mü kesilecek acaba, tavsiye verir misiniz lütfen nasıl arttırabilirim sütümü ? Daha çok küçüğüz anne sütünü de alsın istiyorum 😔