Bebegimm1 Yavrusununannesiii 2aylikken baslamisti damaği sertlestigi icin akıyor demisti ebe suan 4 aylik diş miş yok hala akıyor hemde fena halde 😂
eylulmin Yavrusununannesiii 10 ay 25 günlük ağzında bir Kızılırmak var. Çağlayarak akıyor resmen 😒 dineceği günü sabırla bekliyorum. Zira üst değişmekten bıktım. Önlük de taktırmıyor. Bazen kıyafetinin içine ağız mendili koyuyorum. Başka çare bulamadım
duzenlianne Yavrusununannesiii benimm de bebeğimşn salyası cok erken akmaya başlamıştı ama 6. Ayında cıkarttı diş. Ben salya dan kehribar kolye sayesinde kurtuldum valla şimdi 10 bucuk aylık yine diş cıkarma dönemindeyiz cok şükür salyasız geçiyor. Tabii inanan bar inanmayan var ama ben deneyimlemiş biri olarak tavsiye ederim
1mervetezer Ben de bekleyeyim şurda 😊Ağzı akıyor elini yumruk yapıp ağzına sokuyor ve alt kısmı beyazlamış daha 2 aylık anlayamadım 🤷♀️
Yavrusununannesiii 1mervetezer sormamın sebebi bi yerde okumustım annensütü alan bebekler de daha erken rastlanıyormuş diş çıkarmaya 😊 bu arada alakasız konu ile ama hazır bulmuşken sormak istiyorum emzirme sıklığınız Nedir 😁
Nazan_35 Benim kızım şu an 7 aylık 2. Ayından beri salyası akar hatta doktor normal dedi diş de çıkarırsa şaşırmayın dedi ama benim kızım hala diş çıkarmadı salya mı devam akıyor 😊
1mervetezer Yavrusununannesiii hadi ya ben onu bilmiyordum 😊ilk doğduğunda sarılığı vardı ilerlemesin diye saat başı emzirdim alarm kurdum nerdeyse ilk 3 hafta.Sonra iki saatte bir bazen üç saatte bir bebişe bağlı oldu alarm kurmuyorum 😀
Yavrusununannesiii 1mervetezer ben hiç uyandırmasam 5-6 saat uyur net kalkmaz onyğzden alarm kuruyorum bebeğe güven olmaz uyanmıyor çünkü 🧿
1mervetezer Yavrusununannesiii Doktor bazen olabilir 5 saat falan uyusun arada yap dedi ama bebiş kendi kendine zırtlıyor 😂