Burcu11 kilolara kadar aynı durumdayiz valla 7 buçuk ay oldu doğum yapalı 60 kiloyum 75 le doğum yaptım aynı şekilde bir ara alerji yüzünden yasaklilari yemedim biraz daha vermiştim ama o göbek hep benimle ve gitmiyo sanki hamile gibi sarkık da değil yani sezeryan oldum bı arada :( çözüm bulan banada söylesin üstte kalsın :))