Mine5369 Ylcmelis ben 1.gün bir tatlı kaşığı 2.gün 2 tatlı kaşığı 3.günde 3 tatlı kaşığı olarak veriyorum tamamını yendiği söylenemez tabi bunların 😃
Ylcmelis Mine5369 Hm normalde 1.gün bi çay kaşığı 2.gün tatlı kaşığı 3.gün yemek kaşığı olması gerekmiyor mu
Mombaby123 bhrcpt ben çok sevmedim aşırı faydalı diye zorla yiyorum sütten çocuğa geçsin diye inş kızım sever
bhrcpt Mombaby123 tuzlayarak yemeyi dene bende ilk sevmemiştim öyle alıştım sonradan tuzsuz yrmeye başladım
Mombaby123 theAna ilk gün sadece 1 çay kaşığı mi başka bi şey yok tadım devam ediyo 6 aylıkken 7 ay da ne kadar yerse de mi ben yanlış bilmiyorm
theAna Mombaby123 1.gün bir çay kaşığı, 2.gün tatlı kaşığı, 3.gün yemek kaşığı. Ben tadımları bitince karıştırıp vermeye başladım diğer ayı beklemedim yani.. Çorba denedim doktorumuz da sorun olmaz dedi.
Aselask34 Mombaby123 süt alerjimiz olduğu için buharda haşladığım sebze püreleri ile başladım meyve püreleride veriyorum artık yavaştan çorbalara geçiyoruz tadımları bitirdik 3 gün kuralıyla
Mertecem Ayda verilen tablodaki gibi miktarı uyguladınız mı kızlar ben ne kadar yemek isterse kısmına geçtiğimde kabı oldu ve çok huysuzlaştı
Deniz_kvk Mombaby123 meyvelerden muz avokado armut olarak devam etttim. Sebze olarak ilk bal kabagi tabi mevsimiydi o zaman , ya da normal kabak patates