Ah ya bende doğum sonrası hemoroid oldu sezeryen sonrası korkudan tuvaletimi erteledim ıkınmak istemedim istemedim hemoroid oldu iki tane meme de bende var, ağrı acı kanama yok küçülmüyor da büyümüyorlar da ama WC sonrası temizliğimi yapamıyorum peçeteye silemiyorum o zaman acıyor işte bir de bi kaç ay da bir kaşıntı tutuyor deli dehset yanma ve kaşıntı oluyor, kızım 2 yaşında 2 senedir erteliyorum doktoru, instagramda takip ettiğim bir fenomen olmuştu hemoroid ameliyatı keşke olmasaydım dedi sonradan tekrarlayan bir şeymiş ve çok sancılıymış onu dinledikten sonrada korktum hepten ne olacak böyle ben de bilmiyorum 😢