Mrvzmra Kizlar covid olup bebeginizi emzirdinizmi birde 4 aylik aşısı var covidden dolayi eve gelip yapiyorlarmi yaşayan varmi
elmaliturtam Mrvzmra bebeği emzirdim aşıyı zaten yapmazlar karantina bitmeden. Ki sağlıklı olanda o bir kaç gün ertelenmesinden bir şey olmaz aşının.
Aysegul_goktug Mrvzmra benim yengenim başına geldi kovitten çıkınca vurdular öyle ayrı gelip aşı yapmadılar
Nesiberva Mrvzmra biz 2 hafta önce covid olduk bebeğim olmadı ama emzirmeye devam ettim ben öyle bilgi verildi hatta emzirdikçe bağışıklığına daha iyi geliyor
MelinayAsel Covidken ilaç kullanmaya akşam parol harici emzirebilirsin Çünkü bende coronayken maske takıp emziriyordum
MelinayAsel 6 aylık aşısı vardı İlçe sağlık müdürlüğü aşıların erteleme öleceğini soylemisti Karantina bitince götürsün sıkıntı olmaz
Cnsulina Bende emzirdim çift maske ve eldivenle dokundum bebeğime. Allah yardımcınız olsun çok zor . Bizim de aşımız vardı 1 hafta ertelediler
MelinayAsel Mrvzmra Hayır parol kullandım sadece. Klavye otomatik yazılarımı değiştirmiş umarım anlamıştır siniz yazdiklarimi
Mgdmr Mgdmr bol bol sıvı tüket. Ben bal tarçın ve zencefil karışımı yaptım çok iyi geldi. Bir de aile hekimi C, d vitamini ve magnezyum takviyesi verdi onları içtim
Mrvzmra @MelinayAsel Bende daha test vermedim ama bendede halsizlik oluyor bazen bogaz agrisi asiri terleme ates basma ara ara midem.bulaniyor en önemlisi bir bakiyorum iyim bir bakiyorum ölüyorum test vericem yarin 2 gundur boyleyim evde baska kimsede bir belirti yok
Nesiberva Mrvzmra kemik ağrısı ve ateş belirtileri vardı. Evet aynı ortam da yattık emzirirken maske taktım sadece
Mrvzmra Nesiberva ben test vermedim daha ama benimde vucudum sizliyor heryerim agriyor bogazim agriyor ara ara midem bulandi 2 gundur boyleyim ama ara ara oluyor bir bakiyorum cok iyiyim bir bakiyorum baya kotuyum anlayamadim bogazim yaniyor gibi degisik bir his