AsyaninAnnesiiii numaraları çok küçük olmasa aslında çok harika bir bez o da. Ben artık rengi değişene kadar tutuyordum onu da kullandığım dönemlerde. 4 no dan sonra başka bez aradım devamı olmadığı için ve molfix pure Soft a geçip şimdi de düz molfix 6 no ile devamdayım. 18 kg civarı olan bebeye bezler de yetişmemeye başladı iki üç çişte artık doluyor koca bezler 🤨