Valla imreniyorum kızlar amaslalh bebeği 9 10 da uyuyanlar 4 aydır kendimi yırtıyorum 8 aylık kızım asla akşam uyumuyo gece 12 1 olcak öyle her yolu denedim yok yok yok bıraksam sabah 9 a kadr uyur çünkü gece 1de uyuyo ne yapcam şaşırdım akşam 10 da yatırıyorum 30 dakka yatiyo kalkiyo 31. Dakika olmadan bendemi hata anlamıyorum ya gündüzde gecede belli bi saat yok karışık uyuyo hep